Försenat, men jag ska.

Jag vet att jag sagt att jag ska göra en video med mina 5/10 favoritskor, 10 bästa accesoarer och klädesplagg. Men jag har bara inte hunnit det än. Tänkte faktiskt gå ut och ta lite bilder nu eller imorgon. Tror det blir ikväll, hoppas det blir fint på himmlen. Sådär rosa, nivet ;). verkar inte som det kommer bli det, men får fota på annat då. Fyller är snart också så kanske jag får ett objektiv!, inte vet jag vad som gömmer sig i paketen ;). Kommer göra video på presenterna då. SÅ hoppas att så många som möjligt kollar på den videon! :), sprid bloggen vidare, började nämligen tappa läsare, kanske för att jag inte varit så aktiv på bloggen kanske? ;). 


Kommentarer
Elin

Hej! :)

Har precis startat om min blogg, ny design och allting sånt. Kanske du har lust att klicka dej in, och kolla, och säga vad du tycker, det skulle vara jättesnällt av dig.

Kram! :)

2012-08-26 @ 17:07:15
URL: http://www.believe.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0