blogg.se appen

Hej! , dålig uppdatering, jag vet. Haft mycket nu det sista här. Men jag ska bli bättre! , det skulle komma upp en video för några dagar sedan. Men när jag skulle ladda upp det tog det evigheter :(. Ungefär efter 1 timma hade det bara gått 17% och video är inte alls länge. Men ska ladda upp den när jag kan ha datorn det mesta av dagen. Jag har även försökt och försökt men jag kommer inte in på blogg.se appen. Har kontrollerad lösenord och mailen men inget funkar? Någon som kan hjälpa mig?.. Nästa vecka har vi konståkningsläger, så då har jag väldigt svårt att uppdatera till bloggen eftersom att det inte funkar på mobilen. Men om någon har något tips eller råd om vad jag kan göra för att komma in.. skulle vara väldigt snällt! puu.. lång text.. ;p. Får bli ett antal tidinställda inlägg under denna veckan då :)

 
Canon EOS1100D 18-55 mm
XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0