ENA VIDEON

Hej!
Nu har jag gjort ena videon till frågestunden. Men har fått in mycket frågor så ska ha en del 2. YEY
Idag är det sista dagen ni kan fråga frågor. Ikväll kommer jag svara på frågorna till del 2.
Nu är jag hos Maja, vi har varit till djuraffären och handlat en yummy boll till Majas kanin Lola. :)
Det var tydligen röda äpplen på bollen, fast jag och Maja trodde först att det bara var ett mönster, men jag märkte att det var äpplen förut. YEY
Bild på Lola.

Nu ska vi äta glass, muumms! Senare är det fotbollsträning,
Ha det roligt bra!


Kommentarer
Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2012-05-29 @ 17:51:51
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Maja :)

Lolis<3<3<3<3<3<3<3

2012-05-30 @ 15:02:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0