FÖRSENAT!

Hej alla bloggare..
Jag var i boda borg under dagen igår och kom hem vid halv sju ungefär.
Jag skulle ha bloggat efter men jag hade otur i boda borg..
Jag skulle gå en bana som hette ''flugan''
Då skulle man gå på en väg och sedan hoppa till en högre platå, eller vad man säger.
Då hoppade jag för tidigt och ramlade med pannan i först.. klant!
Så har fortfarande ont i mitt huvud. Har en bula mitt i pannan.
Slog även i knät så det blev en stor svullnad.
Jag skulle ju välja ut veckans blogg igår. Men somsagt, jag orkade inte eftersom jag hade väldigt ont i mitt huvud. Det är ju inte så bra om man anstränger det heller för mycket.
Men idag kommer jag välja ut 3 vinnare av dagens blogg!
Lycka till! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0